دانلود فیلم جدید - دانلود موزیک جدید - دانلود سریال حدید

دانلود فیلم جدید , دانلود موزیک جدید , دانلود سریال حدید

دانلود فیلم جدید - دانلود موزیک جدید - دانلود سریال حدید

دانلود فیلم جدید , دانلود موزیک جدید , دانلود سریال حدید

عکس ها و بیوگرافی خسرو حیدری مهمان امشب دورهمی

بیوگرافی خسرو حیدری مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری

بیوگرافی خسرو حیدری و همسرش با عکسهای اینستاگرام خسرو حیدری

خسروحیدری بازیکن تیم باشگاه استقلال تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان که اتفاقا یکی از بازیکن های محبوب و تاثیرگذار در طول این چندساله برای باشگاه استقلال تهران بوده و هنوز هم هواداران استقلال تهران خسرو حیدری را به عنوان یکی از تاثبرگذارترین بازیکنان این تیم محبوب و پرطرفدار می شناسند ،

  

چهارشنبه 96/11/18 ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه و عالی مهران مدیری کارگردان توانای کشور عزیزمان ایران خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن خسروحیدری در برنامه دورهمی مهران مدیری داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری از برنامه دورهمی که با مجری گری مهران مدیری و حضور خسروحیدری یکی از بازیکن های محبوب و تاثیرگذار در طول این چندساله برای باشگاه استقلال تهران چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی خسروحیدری می توانید عکس های اینستاگرام خسروحیدری را که از صفحه اینستاگرام خسرو حیدری و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

بیوگرافی خسرو حیدری و همسرش با عکسهای اینستاگرام خسرو حیدری

بیوگرافی خسرو حیدری و همسرش

خسرو حیدری متولد 24 شهریورماه 1362 درشهر تهران بازیکن تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران و تیم ملی ایران است و در پست تخصصی دفاع راست و هافبک راست بازی می کند . خسروحیدری در تیم های ابومسلم خراسان ، پیکان تهران ، پاس تهران ، سپاهان اصفهان و در حال حاضر در تیم استقلال تهران بازی می کند و یکی از بازیکن های محبوب و تاثیرگذار در طول این چندساله برای باشگاه استقلال تهران بوده و هنوز هم هواداران استقلال تهران خسروحیدری را به عنوان یکی از تاثبرگذارترین بازیکنان این تیم محبوب و پرطرفدار می دانند .

زندگی شخصی خسروحیدری

خسروحیدری از همان کودکی عاشق فوتبال بوده ولی فکر نمی کرد که روزی در سطح یک فوتبال کشور بازی کند . خسروحیدری یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و تجربه کار در جواهرسازی را نیز داشته و به گفته خودش اگر فوتبالیست نمی شد قطعا شغلش را در کار جواهرسازی ادامه می داد . خسرو حیدری و همسرش لاله شفیع زاده چند سال پیش ازدواج کردند و حاصل ازدواج خسرو حیدری و لاله شفیع زاده دختری بنام روشنا حیدری می باشد . در بیوگرافی لاله شفیع زاده همسر خسرو حیدری در کار طراحی فعالیت می کند .

از اتفاق های جالب که میتوان از آن یاد یاد کرد ، باجناق شدن امید ابراهیمی با حسرو حیدری است که در نوع خود جالب ینظر می رسد . خسروحیدری نیز با انتشار عکس بالا در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، ازدواج خواهر زنش را با امید ایراهیمی تبریک گرفت و برای این دو زوج احساس خوشبختی و آرزوی موفقیت کرد .

خسرو حیدری

ازدواج , امید ابراهیمی , اینستاگرام , برنامه دورهمی , بیوگرافی , پسر , خسرو حیدری , دختر , روشنا حیدری , طلاق , فوتبال , لاله شفیع زاده , مجری , مجری مرد , مهران مدیری , ورزش